قرن پــانــزده (چالشها و امیدها)

قرن ۱۵ قرن غلبه حق بر باطل است : امام خمینی

قرن پــانــزده (چالشها و امیدها)

قرن ۱۵ قرن غلبه حق بر باطل است : امام خمینی

کار فتنه سبز را در همان تل آویو تمام کنید 1-

 

 اینکه آدم فکر کند که همه چیز به همین سادگی است که عده ای به خاطر انتخابات و موسوی و کروبی و منتظری در ممکلکت معترضند و فقط همین خیلی عوامانه است بلکه امروز بی سابقه ترین یکپارچگی را در بین جبهه طاغوتیان شاهد هستیم و در این جبهه هر کس که کوچکترین تا بزرگترین دق دلی ها را از اسلام و ایران و انقلاب دارد شرکت کرده است جبهه ای که از منافقین ( مجاهدین خلق ) تا همرهان دیروز امام را در برمی گیرد جبهه ای که از دولتهای انگلیس و اسرائیل و آمریکا گرفته تا تروریستهای کور و ضد شیعه منطقه مثل عبدالمالک ریگی و پژاک ( پ ک ک ) را در برمی گیرد اما یک فرماندهی واحد دارد آنهم صهیونیسم بین الملل است و مرکز آن اسرائیل اگر این مرکز با خطر مواجه شود فته می خوابد وگرنه ما مردم ایرانیم که باید به دست خودمان به خواب ابدی برویم

نظرات 1 + ارسال نظر
ادمین شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ http://axnew.mihanblog.com

سلام دوست من.
وقت بخیر
وبتو دیدم خیلی عالیه و عالیتر هم میشه اگه بیشتر روش کار کنی
خوشحال میشم در مورد وب من هم نظر بدی
در ضمن می تونی برای بالا بردن آمار وبت به وب زیر مراجعه کنی و ثبت نام کنی . من خودم دارم از این روش
استفاده می کنم خوب جواب میده , توضیحاتش تو خود سایتش هست می تونی بخونیش
اینم آدرسش: http://www.persian111.com/?rid=1974887456
وب منو نگاه کن آمارشو: www.axnew.mihanblog.com
ببین تا چند روز دیگه چطور آمارم به روزی 10000 هم میرسه
تنها کاری که باید بکنی اینه که ثبت نام کنی و لینک مربوط به خودتو به دیگران معرفی کنی تا آمارت بالا بره
تاکید می کنم بعد ثبت نام اگه لینک مربوط به خودتو به دیگران معرفی نکنی آمارت بالا نمیره پس حتما به دیگران
معرفی کن
در ضمن ما جزء اولین کسانی هستیم که تو این وبسایت ثبت نام می کنیم پس باید زودتر دست به کارشیم
فقط یه پیشنهاد بود
و این هم یه پیشنهاد دیگه
می دونی که برای بالا بردن آمار باید پیج رانکتو تو گوگل بالا ببری و آمارت باید تو گوگل خوب بشه
برای اینکار یه پیشنهاد دارم برات اونم اینه که کدی رو که این زیر بهت دادم رو آخر قالب وبلاگت اضافه کنی
چیزی تو وبلاگت نمایش داده نمیشه فطق تو کد قالبت یه تیکه کد اضافه میشه
در هر حال یه پیشنهاد بود برای بالا بردن آمارت و اینکه پیج رانکت تو گوگل خوب بشه
این کد رو بذار و چند وقت بعد تاثیرشو ببین
<center><script language="JavaScript"
src="http://esghe-javidan.persiangig.com/Google-PageRank%5B2010%5D2.js"></script></center>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد